FLOWER POWA!

1. Here / 2. Here / 3. Here / 4. Here / 5. Here / 6. Here / 7. Here

 

Jag har Telenor Change, vilket betyder att jag får byta ut min mobil varje år om jag vill. Jag är lite sugen på den nya Iphone X, jag var och prata med Telenor och det sjuka är att de skulle bli BILLIGARE för mig att ta den istället för Iphone 7 som jag har idag. Så hur bra är inte det?

 

Problemet är bara det att min har en stor spricka och den måste lämnas först in på lagning för en onödig summa.. frågan är om det är värt det? Men jag vet också att om jag tappar min nuvarande en gång till så är den totalt sönder. Så om jag tar en ny så kommer jag sätta på skydd och skal DIREKT. Jag har ju inget skal nu till min 7a men tror jag ska satsa på någon av dessa till min nya (om jag nu bestämmer mig). Samtidigt känns Iphone X så himla stor? Hm..




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback