MAXELLS RUM JUST NU

När jag bloggade om barnrum så skrev jag att alla barnrum nu för tiden ska vara så dystra och ja haha jag kan hålla med om att den här bilden också ser väldigt dyster ut. Men jag var tvungen att mörka ner den lite för att visa vimplarna i fönstret annars blev det för ljust.
 
Men såhär ser Maxells lilla lilla rum ut just nu. Det går inte att göra så jättemycket eftersom det är så litet men jag tycker att vi har fått det ganska mysigt och barnvänligt ändå, kanske att vi lägger en heltäckningsmatta men vi får se. Vi vill inte ha ett dystert rum men vill inte ha ett clown rum med massa färger heller, vi båda gillar att de ska gå i grått&vitt. Han kan dra ut sina lådor och ta fram alla färgglada leksaker när han vill men ändå ha ett stilrent rum tills han får bestämma själv (eller lite i alla fall haha). Han har även dragit ut alla leksaker till vardagsrummet där även hans stora tält står så han har två lekrum kan man säga... helt okej för mig ;)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback