SOMMAREN ÄR HÄR!

Sommaren är här och vi spenderar dagarna mest utomhus! Vi var här om dagen i Stadsparkens lekpark där Maxell upptäckte en massa roligt, roligast var nog en bilen och tåget man kunde klättra på och hade ratt han kunde snurra (han älskar saker som snurrar och allt med däck). De är även kul att man äntligen kan ta av tråkiga stora klumpiga overaller och jackor som är i vägen för lek! Det är ändå svårt att veta hur man ska klä dom små för att de inte ska svettas men ändå inte bränna sig men jag smörjer på med solskyddsfaktor 50 och är inte ute när solen är som starkast.
 
Kläderna blir mycket roligare att variera nu också när dom syns! 😍 Här ovanför har han en t-shirt som min faster köpte till honom från Zara, hängselbyxor från H&M och gula skor från mormor från H&M 😍
 
Det fanns inga hattar i hans storlek eller som passade så de fick bli keps. Jag kan tycka att pojkar lätt blir så tuffa med kepsar och vill ha honom gullig lite till så han fick en ganska neutral stilren ljus keps som både han och vi tyckte om. Så han lät faktiskt den vara på vilket var skönt 😋 Den är ifrån H&M likaså shortsen som jag hitta igår, t-shirten från Hust och nya sandaler från Kavat. Han är så fin i blått! Och ja, jag älskar att klä honom mer än mig själv, de är ju så kul med barnkläder så länge mamma får bestämma 😎



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback