MIDSOMMAR INSPO

1. Skirt / 2. Top / 3. Sneakers / 4. Playsuit / 5. Dress / 6. Dress / 7. Top / 8. Playsuit

 

Snart är det midsommar så jag kommer lägga ut lite inspiration innan dess! Man behöver inte ha klänning men de kan vara kul att klä upp sig och de kan man göra på flera sätt. De finns en massa snygga jumpsuits! Även toppar med shorts, mönstrade byxor,  kjolar, varför inte matcha med jeans kjolen som är trendplagget nummer ett i sommar? Addera med snygga smycken och frisyrer så blir det hur bra som helst! 

 

Jag själv kunde inte låta bli att beställa en klänning, jag älskar klänningar och har haft svårt för att hitta bra men när jag såg den här långklänningen så var jag tvungen att slå till! De bästa var att de var världens kap, en nyhet för endast 149kr, hur bra? Den sålde slut samma dag som den kom så jag är så glad över att jag hann! (ni får se på midsommar!) Jag fick hem den i veckan och den passade bra, skitskön också! För de är viktigt att klä sig snyggt men framför allt bekvämt så man kan ha roligt hela kvällen. Vi ska fira hos våra vänner Sarah&David med Denies&Nick och kidsen och förhoppningsvis Paulina&Sebbe och deras lilla Björn. De ska bli mysigt!




Kommentarer

Myspys 😍


Kom ihåg






Trackback