VÅRAN HELG PÅ HOTELL


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)
(null)
Jag och Andreas har haft en underbar helg tillsammans bara vi på The Winery Hotell i Sthlm. Det var så skönt att kunna ligga vid poolen på rooftop utan att ha ögon i nacken och att vi båda kunde äta tre rätters utan att pausa 😉 Jag tog kort på varm och efterrätterna för att visa skillnaden på uppläggen min VS Andreas sorgliga rätter😂 Han var så besviken på maten, han är vegetarian och till förrätt hade dom morot i olika former som morots ost osv men de såg ut som de bara rivit morots slamsor och kastat på.😂🙈 Hans varmrätt var rotselleri med sparris, torrt och tråkigt man tycker ju ändå att de borde komma på nå maffigare när de ändå är en "lyxig" restaurang. Men mina rätter var supergoda! 

Vi gick på Mall Of Scandinavia på lördagen och jag hittade ingenting eller jo massor men de såg inte bra ut på min stora kropp så blev mest deprimerad. Förut var de kul att hitta kläder men nu är det bara jobbigt och jag får ångest. Så Andreas shoppade lite t-shirts, vi käka lunch och försökte att inte kolla på barnkläder haha!  

Vi checkade sedan in på hotellet och badade på rooftop och när jag badar skiter jag fullständigt i hur jag ser ut, ingen får ta bort min förälskelse till vattnet och jag gick runt i bikini utan att känna mig obekväm för oftast sitter de i huvudet att andra ska titta men ingen bryr sig och varför bry sig om hur någon annan ser ut?  Så vi sola och bada, drack goda vin drinkar och åt god mat. Kollade på The Handmaid Tale som vi hade med oss (nurds haha) hela kvällen i sängen, så mysigt! Har ni sett den? Den är rätt sjuk men såå bra, vunnit massa priser och jag förstår varför, se den! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback