CITRON OCH ANDRA CRAVINGS!

 

1. BOMB REED DIFFUSER SHERBET LEMON / 2. BETTY BARCLAY PURE PASTEL LEMON EDT / 3. I LOVE… BUBBLE BATH & SHOWER CRÈME LEMON MERINGUE / 4. ISADORA SUGAR CRUSH NAILS 131 LEMON SODA / 5. MISSHA PURE SOURCE CELL SHEET MASK LEMON / 6. WOODWICK LEMON / 7. I LOVE… WHIPPED SUGAR SCRUB LEMON MERINGUE / 8. SCOTTISH FINE SOAP IN A TIN WHITE LILY / 9. BOMB BATH BLASTER MORNING SUNSHINE

 
Jag har alltid älskat citrondofter! Kanske liite mer nu när jag är gravid precis som förra gången. Att skriva gravid är lite ovant haha. Jag skulle kunna ha allt i citron, jag äter även citron precis som den är nu även apelsiner, helt beroende av apelsiner. De har även min familj förstått nu och har alltid apelsiner hemma när vi hälsar på nu för tiden haha! Andra cravings är festis med päronsmak, jag kan dricka 10st på en hel dag utan problem (kanske inte så bra med sockret...ops). Jag har även fastnat för polkagrisar och andra hårda godisar helst med citron smak såklart.
 
I matväg så är det mest rostade mackor, pommes med bea och kött, nudlar med kyckling och jordnötter från Asia House. Ja, Andreas körde mig från Örebro till Västerås för att jag var tvungen att ha mat just därifrån. Vi bodde på Haga förut där de ligger och de har alltid varit mitt favorit ställe med asiatisk mat, har ni inte provat så åk dit! De känner igen mig än idag och sist jag var gravid så gick Andreas in där och de visste exakt vilken special beställning jag skulle ha fast jag inte ens var med, haha snacka om bra service (eller en riktig stammis hehe). Så min kost är inte den bästa, visst ibland vill jag bara äta räkor och sallad och kan absolut inte äta hamburgare, pizza eller kebab längre vilket är bra i för sig. Men de ändras också men såhär är det just nu så de känns som att de är en pojke med tanke på alla citrus frukter jag älskar just nu precis som när jag var gravid med Maxell 😚



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback