FYNDA TRÄNINGSKLÄDER PÅ REAN!


Skor / Tights / T-shirt / Sport-BH / Tröja / Jacka

 

 Just nu har Intersport 10-70% på allt! Så det kan vara bra att passa på att köpa träningskläder nu under rean. Jag vet att de är skitjobbigt att börja träna men försök att göra något litet varje dag till en början så börjar de kännas bättre och bättre för att ta nästa steg. Jag tror även att man blir mer motiverad om man har snygga framför allt sköna träningskläder!
 
Jag försöker gå ut och gå minst en timme om dagen och mår så bra efteråt! Jag kan även ibland få för mig att rulla ut min yoga matta och göra några övningar även med Maxell då vi sätter på youtube på tv:n och söker på babyträning, de är faktiskt kul och Maxell skrattar för fullt när man lyfter honom upp och ner i luften. Och till nästa år ska jag kolla om det finns träning inomhus för mig och honom här i Örebro, de skulle vara skitkul så de är mina tips!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback