THIS DAYS

Fullt upp som vanligt men jag är så fokuserad nu på allt pluggande men de går bra! Hur söta är inte dom här två då? Bästa motiven här hemma, jag vet inte ens när jag tog en selfie sist. Jag kollar mig knappt i spegeln längre men som sagt så är mitt fokus på viktigare saker just nu hihi. Jag bytte namn på min instagram som nu heter @minmaxell för att de blir mest bilder på honom. Och jag som sa att jag inte skulle lägga upp bilder på vårat barn när vi får ett, men han är ju sötast i familjen så jag var tvungen ;) ♥
 
Jag har även bytt mobil till en Iphone X som jag är väldigt nöjd med, speciellt kameran! Dessa bilder är tagna med den och nu har jag i för sig kopierat från fb men om ni kollar på min instagram så ser man skillnaden mot de gamla bilderna, jag älskar att fota nu! Så i vår och sommar kommer jag gå all in på fotandet igen! Jag rekommenderar verkligen att köpa den!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback