HÖST KLÄDER 2018 - FYND TIPS!

För vissa är barnkläder bara kläder och de raffar åt sig första bästa på nå loppis om de ska uppdateras och ja, loppisar är skitbra speciellt på tradera, blocket och marketplace på facebook där man kan fynda allt möjligt och få en hel garderob på en gång! Det är bara söka på t ex "Klädpaket storlek 86/92" så kan man få hem allt på en gång om man ska byta storlek totalt vilket är skitsmart. Sen är det ju inte säkert allt är helt och rent men jag gjorde så i början när han bytte storlek typ varje vecka, väldigt prisvärt och miljövänligt!
 
Men jag gillar även nya kläder som inte är noppriga och utnöttna så vi varierar. Vi fyndade även en mörkröd stickad tröja och en grå från Ullared när vi var där förra helgen, de är också ett bra tips men de finns inte så mycket "stilrent" som vi gillar. Men om man gillar skrikande färger med mönster och tryck så är det en guldgruva!
 
Men jag älskar Zara's barnkläder mest om de ska vara i en helt okej prisklass. De har alltid stilrena fina kläder utan en massa kladd och färger precis som vi gillar att klä vårat barn. Så här är Zara's höstkollektion: Color ProjectJag vill gärna klicka hem de jag gjort i kollaget men de mesta var slut i Maxells storlek så jag får vänta lite. Jag älskar naturfärger som beige och brunt tillsammans även senapsgult och mörkrött och mörkblått till hösten. 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback