KORGMODET&INREDNING

1. Here / 2. Here / 3. Here / 4: Here

1 - HÄR / 2 - HÄR / 3 - HÄR / 4 - HÄR / 5 - HÄR / 6 - HÄR

 

Solhattar, picknick korgar, tvätt korgar. Flätat trä, korg material eller vad man ska kalla det? syns överallt nu i sommar och fortsätter inpå hösten inom inredning som i badrum, förvaringslådor mm. Jotex är för dom som inte vet samma sak som Ellos, de har exakt samma sortiment och priser (så du vet morsan!). 

 

Mycket svart som på krukor och prydnader i keramin kommer också nu mer och mer, de tycker jag kan bli en snygg kontrast till de vita och silvriga vi har i våran inredning. Jag vill göra om till hösten, ska byta bort de rosa sammetsgardinerna som jag är såå trött på just nu men vet inte om jag ska byta till gråa eller köra på nå helt andra? Jag längtar till höstens trender inom både inredning och mode, att få göra om lite och få de mysigare! Och inte tala om barnmodet, WOW vilket höstmode för barnen mer inlägg om de snart! 😍




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback