MIDDAG PÅ STAN

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Jag vann en foto tävling med den här bilden på Nelly och Maxell👇🏻 
(null)
Så det var såklart väldigt kul, tack så mycket! Priset var presentkort på valfri resturang i min stad och min första tanke var Sushi Yama haha men de är inte så mysigt där och jag var ändå mest sugen på kött. Så jag valde Stora Örebro som är en av mina favoriter här, alltid god mat, bra priser, trevligaste personalen vi stött på och goda rätter utan konstigheter och med mysig atmosfär! Så ikväll åt vi där med Maxell som också såklart skulle få ta del av priset eftersom han var modellen (Nelly fick dock vänta hemma😏) . Det var så mysigt att äta ute bara vi, de ska vi försöka göra oftare nu när båda ska jobba igen så kan man unna sig lite då och då. Maxell var så duktig som satt i stolen utan att bråka och åt kyckling med potatis som de ordnade för hans skull, så söta! Mysig kväll❤️



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback