ÄLSKAR DAGARNA MED DIG!

Sol och snö, de gillar vi! Nelly får springa löst på ängen och vi åker pulka och leker i snön. Om det inte är för kallt så får Maxell även gunga vilket han älskar. Vi kallar honom för lilla delfinen i släkten för han låter som en delfin när han tycker något är kul haha! Speciellt i vattnet när vi badar i badhuset, alla kan nog höra hans glädje där för han är lite högljud våran pojke ;) Små videos finns på min instagram som man kan se HÄR från badhuset haha! ♥
 
Några har frågat vad vi brukar göra och vad man kan göra när man är föräldraledig så våra dagar brukar bestå av utelek, badar, åker till olika lekland (gratis för föräldrar och barn under 1), leker hemma med alla hans leksaker som ligger utspridda överallt och går promenader med Nelly i pulka. Och träffar vänner och deras barn. Igår var jag med grannen Karolina och hennes söta grabb Lion i lekparken på förmiddagen sen åkte vi ner till stan, luncha och gick i butiker och kikade lite. Vi såg såå fina vårkläder till grabbarna och de var svårt att låta bli att köpa men vi höll oss ;) Och sen på kvällen hör och häpna så gick jag på mitt första träningspass! Mer om de i nästa inlägg, jag gjorde såklart bort mig.. 🙈



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback