YOU NEVER KNOW

Den här hösten bjuder på mer överasskningar än vad jag trodde. Jag har inte mått bra alls under en längre tid, inget jag har skrivit om eller vill dela med mig av men mycket handlar om mig själv och min självkänsla. Men nu så känns de som det mesta bara vänder till något bättre. Det känns som att alla bitar börjar falla på sin plats och att jag snart kan slappna av i mina stressiga tankar. Jag har fått så mycket olika val och vet inte vad jag gör rätt och fel, de vet man ju aldrig och jag är världens veligaste person så jag nästan blir förbannad på mig själv. Men allting löser sig som min älskade Andreas alltid brukar säga för att hålla mig lugn och det är ju så sant. Jag har verkligen krigat för att få allt att fungera och krigar än men snart känns de som att de blir så bra som det bara går. Jag hoppas verkligen att jag har gjort rätt val nu.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback