TILL HELGEN

 

klänning / väska / klackar

 
Snart dags för kräftskiva! De här året blir det med vänner och deras vänner som inte vi känner så det blir blandat folk i en lokal en bit utanför Västerås som min vän och hennes sambo äger som de brukar hyra ut till bröllop och större fester så det ska bli kul att se och få dekorera. Vad vore en kräftskiva utan en massa dekoration? Jag längtar både efter skaldjuren men även folket! Det var så länge sen man träffade vänner känns de som haha! Trevlig helg! 💖



Kommentarer

Vad mysigt med kräftskiva, hoppas du får det trevligt där :)

Men vad mysigt med kräftskiva! Dekorera, det gillar jag också haha! :D

God morgon!
Så fin blogg du har! Otroligt fina saker och då i en av mina favofärger!
Ha en fin dag! :-)

Svar: tack så mycket! detsamma!
Elisa Sivén

Super fina plagg. Färgen är så fin. Men jag brukar vara på kräftskivor som oftast börjar utomhus och då är det varma kläder som gäller. Ska definitivt jobba för nästa skiva inomhus.

Så roligt med kräftskiva!


Kom ihåg






Trackback