ÄNTLIGEN VÅR!

(null)
I onsdags kom vårvärmen från ingenstans, så härligt! Så vi åkte till Naturens Hus och satte oss på gräset och hade årets första picknick! Nelly var även överlycklig och rulla i gräset och njöt av solen. Sen blev det världens sommarvärme torsdag och i helgen ska de också bli 21 grader! Hur underbart? 

Jag önskar bara att jag kunde vara mer rörlig än vad jag är, foglossningen blir inte bättre men jag vill så gärna vara ute men får tänka på att inte gå för mycket och måste planera hela tiden hur man kan göra. Här kunde vi ha bilen i närheten så jag slapp gå så mycket och affärer kan jag inte gå i längre, hemma ligger jag mest ner eller sitter och leker med han i hans rum. Jag är världens tråkigaste mamma och matte just nu men de är ca 9 veckor kvar! Det ska bli så skönt att slippa vara gravid. För vissa kanske det är världens härligaste tid men jag har hatat det sen dag ett, inte de lilla livet i magen såklart men bara all illamående, smärta och känna sig så låst och tung. Så jag njuter av att de är sista gången, känslan av att säga de känns så skön och att de snart är dags får mig att bli så peppad!  Och vi är så tacksamma över att min familj kan ta hand om våran älskade tjej nu tills vi flyttat klart så jag kan vila lite i veckan. Ni är bäst! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback