2019

(null)
Nytt år, nya möjligheter som man brukar säga. Jag är peppad för de här året! Bland annat så har jag börjat jobba på en helt ny förskola som öppnar från grunden. 
 
Så det ska bli väldigt spännande att få vara med från start! Vi började igår då vi fick se lokalerna som just nu står tomma utan möbler (som ska komma imorgon) och fick träffa nästan alla som ska börja jobba, ca 10st. Vi kommer öppna 5 avdelningar så vi blir 3 personal på varje avdelning. Jag ska jobba med 1-2åringarna tillsammans med en jättetrevlig tjej som jag träffa igår och sen en till tjej som kommer börja i feb. Så igår planerade vi de som vi kunde innan barnen kommer vilket dom gör redan nästa vecka! Men jag tror att vi hinner de mesta innan dess, alla är peppade och hjälps åt och de kommer ta månader innan allt faller på plats men de viktigaste är att få upp lite praktiska saker och att barnen och föräldrarna som ska inskolas nästa vecka känner sig välkomna och trygga. 
 
Så de kommer hända en hel del i år och Maxell blir 2år nästa månad! Bara de känns väldigt stort! Va fort tiden går! Och Andreas blir en gammal gubbe på 31år i feb 😉 och mamma fyller år då vi ska till Sthlm vilket jag längtar till!  Sen i mars fyller mormor (eller mummu som vi barnbarn säger) 80 hela år!  80! Så de ska självklart firas! Vi hade ju önskat en resa utomlands för henne med allihopa men hon skulle nog inte palla det ändå. För henne spelar det ingen roll bara vi är samlade alla i släkten❤️ Sen så känner vi en massa vänner som ska få barn, de är sjukt men de är varje månad från jan-aug! Så nu har våra vänner här från Örebro precis fått sin lilla son, stort grattis! 😍 Och i juli så firar jag och Andreas 10år tillsammans! Hur sjukt? De måste firas! Och en till stor sak som ni får veta snart hihi! ❤️
 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback