AVSLÖJAR EN HEMLIS..

(null)

(null)

(null)
(null)
Hur fin är inte den här jackan? Fynda den på Zara’s rea och älskar den. Maxell verkar också älska den då han vill hämta den, ler stort i spegeln när han ser sig själv i den och säger "den" till den när vi ska gå ut. Han är redan stilmedveten ska ni veta😏

Som ni kanske kan ana så avslöjar jag en liten hemlis på sista bilden, en t-shirt där det står... "jag ska bli storebror juli 2019"!! 😍 Och ja, de är sant och så skönt att skriva ut det. Dock så blev vi förflyttade en månad tidigare så den stämmer inte riktigt nu blev det juni istället vilket blev skönare för oss för då får vi träffa han eller hon tidigare än tänkt! 🤗 

Det känns fortfarande lite overkligt fast de gått 4 månader och jag har mått och mår skit. Så de är klart att jag har känt av det men man kan inte riktigt tro det förens man ser på ultraljudet. Jag har fått göra ett tidigt ultraljud redan när jag låg inne på dropp för de misstänkte tvillingar för att jag mådde så illa men det var inte det som tur var! Jag hade inte velat ha tre små samtidigt om man fick välja haha! Men när man såg den lilla ärtan så blev man så lycklig igen, hur illa jag än mår så är det såklart värt det men den som säger att graviditeten är underbar ljuger haha! Vi har även gjort kub test för att vi ville se ultraljudet igen och de såg bra ut och den lilla rörde sig för fullt därinne så de gick knappt att mäta 🙈

Vi har berättat för några stycken innan vi la ut det på sociala medier idag. Och alla säger samma sak "du skulle ju inte ha fler" och de är sant att jag sa då. Och jag höll de länge men sen så kände vi båda att de är klart att han ska få ett syskon! Helst med 2-3år emellan så det blev perfekt, jag blev faktiskt ledsen första gången jag testade mig och de visade negativt så då visste jag i hjärtat att jag verkligen ville ha en till på riktigt. Sen när testet visade positivt så blev vi såklart lite nervösa igen, skulle vi verkligen börja om igen? få ännu mindre sömn? 🙈 Men ja, de är klart! De här är i alla fall sista gången om allt går bra haha de lovar jag på riktigt nu😜 Vi är så lyckliga och längtar till juni!! ❤️




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback