HELGEN

Jag har haft fullt upp som vanligt när jag är ledig på helgerna. Jag lägger all min lediga tid på att träffa alla nära och kära så mycket som möjligt. Jag och Andreas tog med farmor och mormor på lite äventyr, de var deras dag och de fick bestämma vart de ville så skjussa vi dom dit. De är så gulligt av Andreas som fråga vart de ville åka så kan vi köra dom dit, min fina! Vi vet ju hur mycket det "lilla" betyder för dom ♥
 
Jag har även hunnit besöka nyöppnade ställen under helgen. Det är så kul när vänner går sin egna väg och öppnar eget eller blir chefer som Felicia och Rosa här, jag önskar er all lycka! Det var fina plagg inför våren inne på Rosie In The Woods som ligger i Hallstahammar och supergod mat&fika från Redfellas som ligger inne på Igor i Västerås! Lördagskvällen avslutades med bio "How To Be Single" med Linnea, den var jättebra och vi skratta som bara den, vi älskar Rebel Wilson!
 
Sofia och jag gick ute på isen vid Björnön i söndags, de var sista gången man kände att man kunde göra det. Jag är livrädd för att isen ska spricka nu när de är lite plusgrader så vi gick inte ut så långt. Nelly älskade att springa efter snöbollar och kasta sig på rumpan haha!
 
Senare mot kvällen blev det "halv åtta hos Malin" med Eve&Ida. Det är en grej vi fyra ska köra nu och Malin satte ribban högt med både meny och tre rätters, vi sa ju att tanken var bara att vi skulle umgås och de går lika bra med tacos? Hos mig får ni inte förvänta er något, ni kan få brända fiskpinnar ;) 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback