FLYTTEN AVKLARAD!

Nu har vi äntligen flyttat klart! Igår så började vi runt ett tiden då vi fick hjälp av Andreas mamma och bror som kom ner, tacka tackar! Vi sprang upp och ner i den där förjävliga trånga trappuppgången som vi är så glada över att vi slipper nu, träningsvärk haha! Vi åkte sedan upp med allt 4h med våran skrikande Leo som hatar att vara i buren, Chanel satt tyst och snällt i alla fall. Sen var de bara att lasta ut allt och springa i trappen igen men en bredare och bara en uppgång tack och lov. 

Så nu är vi här igen med fungerande saker som att få iskallt gott vatten, varmvatten efter en sekund istället för 10min! (vi har aldrig uppskattat vatten så mycket som nu haha!) En dörr som går att stänga och låsa utan problem och de bästa, snabbt internet och inte 5 mbit! Förstår ni hur segt de är? Här har vi 100 om inte mer (i'm in heaven!) Så jag är glad över att få vara tillbaka igen i en mycket fräschare och finare lägenhet! Även om den i Eksjö var större och mysig på ett gammalt vis men inte alls i våran stil. Nu ska jag sova efter helgens slit och förbereda mig inför jobbstart imorgon då jag har två nya jobb på raken, så taggad! Natty natty!



Kommentarer

åh sushi, mummss :)

Vad gott med sushi! Längesen jag åt det nu :-)

Gud vad gott med sushi!


Kom ihåg






Trackback