25% PÅ ALLT!

Är du lika hårprodukts galen som mig så borde du passa på att fynda på Lykos Cyper Monday som har 25% på ALLT idag!
 
Jag tänkte tipsa om ett grymt erbjudande t ex, Björk som är ett nytt hårvårdsmärke i Sverige. Alla produkter är helt sulfat och parabenfria (de som annars sliter på håret, som t ex alla de billiga produkterna från mataffären innehåller). Och det finns något för alla hårtyper, du hittar alla HÄR.
 
I mitt fall te x så har jag väldigt färgat och kemiskt behandlat hår och behöver därför reparera det för att hålla det friskt och bra, därför passar Björk Laga serien mig. De innehåller reparerande alg- och björkextrakt som tillsammans hjälper håret att återfå dess naturliga styrka, motverkar frizz, statisk elektricitet, tillför glans samt har en lugnande effekt på hårbotten. 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback