SKÖNHETS KALENDER!



1. Makeup Revolution Advent Calendar 2016  / 2. BABOR Adventskalender  / 3. NUXE 10 Beauty Treasures Set / 4. Tanya Burr 12 Days Of Christmas Gift Set / 5. Bomb Cosmetics Adventskalender / 6. Decléor Adventskalender / 7. L'Occitane Adventskalender / 8. bareMinerals Advent Calendar 2016 – Countdown To Gorgeous / 9. Feelunique Magic of Beauty Calendar / 10. NYX Advent Calendar / 11. Clarins Advent Calendar / 12. Ciaté London Mini Mani Month 2016 Set

Imorgon är det 1 december och då får man öppna första luckan i julkalendern! Har du inte hunnit skaffa någon än så kan de här vara bra tips! Det finns massa olika skönhetskalendrar och man kan gå efter vad man gillar för märke, vad man är ute efter om det är mest smink eller hudvård, nagellack eller blandat, kika på länkarna till varje bild.
 
Jag ska öppna första luckan i min imorgon och visa vilken jag har fått av min älskade Andreas, du är bäst!♥ Den har stått i sovrummet ett tag nu och jag har längtat efter att få öppna första luckan, så imorgon ska jag visa vad som befinner sig där! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback