söndagsmys!

Vi började dagen med sovmorgon, lång dusch i 38grader mm älskar att duscha varmt, Andreas gjorde äpple juice som vi drack till mackor och chiapudding sen åt jag som vanligt mina järn, vitamin c&folsyra tabletter för att få upp mina värden mer. Sen gick vi en långpromenad med Nelly i de härliga vädret, städade och så bädda jag in mig i filten och läste nyaste numret av Mama som jag fick av Andreas haha och åt choklad med hallon som jag älskar tillsammans!
 
På eftermiddagen åkte vi på visning på en lägenhet men vi hade ingen bra magkänsla alls, så vi får kolla vidare. Efter det åkte vi till Emelie&Sean och myste med deras dotter/Andreas guddotter Molly Lynn som bjöd oss på kaffe med sin nya servis och i soffan intill mig låg deras tre bulldog valpar de skaffat nyligen som är så charmiga! Helgen har varit väldigt bra med andra ord, middag och nattbio med vänner i fredags och inflyttningsfest igår, dock är man väldigt trött nu för tiden men lite orkar man ändå umgås på kvällarna. Nu ska jag sova och ladda inför Halloween dag på jobbet imorgon!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback