MOSTER HANNA PÅ BESÖK

Min moster Hanna kom och hälsade på från Finland i måndags, så det var så kul för vi träffas inte så ofta. Hon träffade Maxell första gången när han var 5 dagar gammal så han minns inte henne såklart men han gillade henne, fast han gillar de flesta så det är ju inte så konstigt ;) Men alla barn gillar Hanna och har alltid gjort. Jag såg jättemycket upp till henne när jag var liten, jag sa alltid att jag skulle bli som henne ;) ♥
 
Hon kom tillsammans med min mamma, kusin Emma, mormor och hennes Hannu och hade med sig en stor tårta, min favorit choklad från Finland och mina favorit grismunkar med jordgubbsylt från Håkans Hembageri (dom åkte från Hallsta) och mamma hade köpt med sig muffins och chokladkaka (ja dom är galna). Så vi fick en hel del fika över så Andreas blev överlycklig när han kom hem haha! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback