SOMMAREN ÄR HÄR!

Nu är äntligen sommaren här på riktigt! Det har vi firat med bad (fast de var bara jag och kusinerna Wilma&Tilda som bada), picknickar och grillkvällar med vänner! Vi hänger mycket med våra grannar som även är nära vänner såklart Felicia&Rene. Felicia har jag känt sen tonårstiden så det är jättekul att de bor så nära så vi har haft grillkväll i helgen med vovvarna! Och vi har även hunnit med grillkväll hos våra vänner Jeanette&Johannes som köpt hus där vi var i fredags vilket var så mysigt! Jag har även haft picknick med Sandra och hennes söta Isabelle som ni kan se ovanför med Maxell och med fina Sarah :) Vi brukar träffa många härliga vänner om dagarna och de gillar vi♥
 
Och Maxell mår jättebra, vissa stunder kan han vara lite kinkig men annars världens gladaste lilla kille. Vi brukar säga att han är väldigt extrem i allt han gör, han blir så superglad när han är glad och superledsen när de inte är bra. Och jäklar va mycket man kan älska en unge, jag kan sakna honom när han sover för länge, jag älskar att mysa med honom och få se hans stora leende när jag eller Andreas pratar och sjunger för honom, det finns inget härligare. Föräldralivet ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback