HALLOWEEN

Det var några dagar sen sist! De har varit så mycket, bland annat att ordna med Denies Halloweenfest som jag pysslat med ett tag. Jag älskar att fixa fester! Tyvärr hann jag aldrig göra en vlogg hur vi gjorde allt och från festen, hann knappt ta bilder och dom få jag har blev så suddiga men de är väl ett tecken på lyckad kväll ;)
 
Jag, Andreas och Jocke ordnade upp en massa dekoration i lokalen som hennes pojkvän Nick fixat. Det var döskallar, blodiga fingrar, tungor, händer, fötter och allt möjligt på blodiga bord, vi gjorde en väldigt god bål till alla, la ut snacks överallt, en kittel med rykande vatten som lyste i olika färger vi hade även skrikande sklett lite överallt bland annat en otäck katt vid ingången mm, de är så kul att fixa för dekoration gör så mycket!
 
Denies blev jätteglad över festen som hon visste om då hon önskade sig en men visste inte vart eller med vilka exakt så det var kul att hon blev lite överasskad ändå :) De var blandat med folk, min kusin Emma kom också vilket var jättekul för vi har inte festat tillsammans tidigare. Vi spelade olika spel och dansade! Och runt halv ett var vi helt slut, jag och Andreas hade hotell ganska nära så de var så skönt att komma in där tvätta bort sminket och sova. Hotellfrukosten imorse var så behövlig, så god!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback