HELGEN

Hela lördagen var vi på Sweden Fashion&Beauty Day, det var skitkul som sagt och efter det så åkte vi till Västerås. Vi checkade in på ytterligare ett hotell (är de fest så festar man och då festar man rejält haha!). Det blev hotell Plaza som är ett av Västerås finaste, nu är nog Steam på toppen men jag har inte varit där än (då alla jävla helger är fullbokade året ut..). Vi hade jättemysigt rum där vi bytte om till maskerad kläder då vi skulle på "Hoppsan jag gick fel" fest som mina vänner hade.
 
Det är ett skitroligt tema där man ska klä ut sig som att man inte skulle hamna på festen t ex att man egentligen skulle göra något annat som att gå in i duschen då många hade morgonrock eller som Denies som skulle gå och lägga sig och hade pyamas. Jag valde träningskläder som att jag skulle träna, de blev ganska kul med tanke på att mina vänner där blev förvånade att se mig i träningskläder eftersom dom vet att jag hatar att träna haha! Så där festade vi fram till två då vi tog taxi tillbaka till hotellet och slockna direkt. Älskar hotellsängar och Denies, tack för den här helgen! ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback