TILLBAKA TILL VARDAGEN

 


Jeans / Keps / Stickad tröja / Poncho / Boots

 

 Tillbaka till vardagen igen, de är helt okej för mig som är mammaledig med min gullunge! Jag har dock lite smått panik över att jag inte kommer vara det så länge till ... Det är egentligen synd att man ska behöva känna sig stressad när man bara vill njuta av hans första tid. Men verkligheten kommer ikapp och eftersom jag aldrig någonsin kommer vilja klämma ut en unge till så är det dags för mig att börja planera tiden efter mammaledigheten. 
 
Och min plan nu är att jag redan har sökt lite helg jobb tills han börjar på förskolan i vår. Och om jag får ett jobb jag trivs med så kommer jag köra på med det annars så söker jag in till utbildningen jag kollat ut till nästa höst. Jag ska även kolla upp om jag kan börja läsa nån kurs redan nu för att få större chans att komma in. Så jag håller på att kika runt lite vad jag har för alternativ och vad jag behöver.. Men jag ska försöka njuta av tiden jag har med honom också, för den kommer jag aldrig få tillbaka igen. Tänk om vi kunde vara lediga föralltid alla tre ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback