VI HAR STARTAT EN PODCAST!

Jag och Denies har länge velat göra något tillsammans och kom fram till, varför inte en pod? Vi babblar alltid så mycket om allt mellan himmel och jord så vi tänkte vi provar, de är kul att ha som minne om inte annat ;)
 
Ni kan lyssna på vårat första avsnitt HÄR eller om ni klickar på bilden. Vi spelade in det i fredags efter nån drink och det var inte speciellt planerat men jag tycker de gick ganska bra ändå. Vi ska ha teman framöver och bara köra på, mest för skojs skull och om någon vill lyssna så är det ju bara roligt! 
 
Jag lyssnade själv mycket på poddar när jag opererade ögonen och var blind i 5 dagar typ och när var gravid och hade foglossning då jag båda gångerna inte kom nånstans så det var perfekt att ligga på soffan och lyssna! Så sitt bekvämt med en kopp té, ät något gott och njut! ;)



Kommentarer

ha en fin torsdag

kramis


Kom ihåg






Trackback