DE KOMMER BLI EN BRA HÖST!

Snart är det äntligen oktober! Som jag längtar, det händer så mycket i oktober och jag älskar att ha saker att se framemot! Det är lite så jag fungerar, jag har alltid varit ganska driven och framåt, jag älskar att ha mycket på gång och planera saker. Just nu håller jag på att planera bland annat Denies Halloween/födelsedagsfest som kommer bli grym! Det är så kul att fixa! Och hon har överraskat mig med något som händer i oktober, vad det är får ni se då men jag blir så bortskämd av mina vänner alltså, jäkla ni! ;)
 
Jag kräver ingenting av någon och har så svårt för att ta emot saker. Som i somras när Jenny bjöd mig till Way Out West för att se Lana Del Rey, de var gaalet! Och jag är evigt tacksam! Hon gjorde de för att hon visste att jag älskar att höra henne live, så fint av henne och jag uppskattar det så mycket och de hade hon aldrig behövt! Men de var kul att få uppleva det tillsammans och kommer alltid vara ett minne för livet precis som alla utomlands resor och road trips med tjejerna igenom åren, åh haha! ♥
 
Så jag är så tacksam över att ha så fina och nära vänner i mitt liv, ni är bäst! De här året har varit ett av mina värsta någonsin, (även bra såklart med tanke på att jag blivit mamma till världens goaste son med mitt livs kärlek) men det är mycket jag bearbetar fortfarande och då är de skönt att ha dom vid min sida, jag älskar er ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback