SHOES BABY

 


black kneehigh - here / Beige - here / Black OpenToe - here / white - here / Shiny pink - here / Silver - here / Pink Suede - here

Skor kan man inte heller ha för många av, inte om vi alla sko älskare får bestämma ;) Jag skulle gärna vilja ha alla dessa ovanför! Jag älskar klackar även om de var länge sen jag gick i ett par känns de som! Men under mina fest perioder så hade jag alltid höga olika klackar och även till vardags när jag gick i skolan både i slutet på högstadiet och nästan hela gymnasiet, jag hade även kjolar med skjortor och klänningar till skolan på den tiden när Gossip Girl var som populärast, säkert diadem också? Ha! Tider... Men nu äger jag inte så många längre, jag har mest sneakers men tycker det är skitsnyggt med klackar och nu under hösten när de händer så mycket festligt så kanske jag ska unna mig ett par.. Andreas, blink blink ;)

Och sorry om bloggen hoppar och är lite konstig just nu, den håller på att göras om och snart är den nya designen klar tack vare grymma Lisa som hjälper mig! :) 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback