INTERVJU

(null)
För nån vecka sen var jag på intervju på Ikea, de var bara tre till den tjänsten av 140 som kom på en så de kändes jättebra. Hon ringde mig veckan efter och sa att intervjuen gick jättebra och att de gillade mig (tacka tackar) men tyvärr valde de en med mer erfarenhet.. såklart! Men inga sura miner för det, jag sökte på vidare. 
 
Jag har egentligen inte bråttom med jobb men helg och kvällar skulle vara kul att tjäna lite extra på. Så jag hittade ett till ställe som jag verkligen vill jobba på (skriver ut de när rekryteringen är klar hihi) och skickade in spontan ansökan på mejl bara, de ringde upp dagen efter och ville ha mig på intervju som jag var på i måndags och de kändes ännu bättre, jag tyckte att vi klickade bra och hon visste lite vem jag var från instagram så de kändes som att jag redan kände henne haha! Så hon skulle höra av sig innan helgen, håll tummarna! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback