LÄNGTAR EFTER HÖSTEN!

1. Jacket / 2. Dress / 3. Heels

 

Det är fortfarande väldigt väldigt äckligt varmt och de är nog det enda vi har pratat om den här sommaren. Men vilken sommar! Dock lite för varmt för min smak, Sverige har inte samma luft som utomlands i typ Spanien där det ändå fläktar lite här blir det bara kvavt. MEN inlägget skulle inte handla om hur varmt det är utan om hösten. Hur mycket man än älskar sommaren så längtar jag lite efter hösten. Det kan fortfarande vara fint väder och grönt på gräset men svalare vindar vilket jag och många andra är ute efter.

 

Höstmodet är de bästa modet som sagt, varje sommar så bläddrar jag i modemagasin (när jag hinner) och kikar på höstmodet. Jag älskar även att gå på Fashion Week för att se vad som skulle komma på hösten men nu var det ett tag sen jag gick på FW både för höst och sommar. Vem vet kanske drar med mig Maxell när han blir större😎 Men jag längtar efter att ha på mig jackor, jag älskar jackor speciellt skinnjackan, äkta skinn, riktigt svart med bälte hängandes och lite detaljer i silver, YES. Och nu till sensommaren kan man dra på sig en fin långklänning (älskar den gråa över), klackar och dra på en skinnjacka om de blir kallare mot kvällen, perfekt outfit för kräftskivan! 👌




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback