2018

Riktigt bra minne
Svårt, finns fler. Bland annat när Maxell lärde sig att gå på min födelsedag i Spanien från ingenstans tog han upp händerna i luften och tog några steg och han blev lika förvånad och glada som vi haha! Och alla mysiga varma sommar dagar och kvällar med släkt och vänner med deras barn. När Maxell började förskolan och satte sig i mitten av ringen första dagen och skratta när alla titta på honom ;) När jag och Andreas tog en natt på hotell, åt god mat och bada på taket. Det var många bra minnen från året. 

(null)


Bästa köpet
En ny bil. Okej det var inte bara jag som köpte den, vi köpte en tillsammans den nya Kia Ceed Sportswagon i Black Pearl (älskar namnet på färgen haha). 
(null)


Min stora musikaliska upptäckt
Linnéa Henriksson, herregud vilken röst! Jag spolar alltid fram till när hon sjunger som högst på "Den stora dagen" och helst på youtube när hon sjöng live i kyrkan, wow! Ryser varje gång. Om inte vi får tag på Lana Del Rey till vårat "nångång" framtida bröllop så kanske vi ska fråga henne 😉

Det såg jag på
Upptäckte The Handmaid’s Tale i våras och vi tyckte den först var väldigt brutal och konstig men efter några avsnitt blev vi fast, den borde alla se! Och Animal Kingdom, den perfekta partner serie som har allt!

Det borde jag gjort mer av
Kämpat mer med bilder, jag har så många foto idéer men ingen energi men samtidigt vill jag inte stressa fram dom. Jag borde ha lyssnat bättre på min magkänsla med vissa val. 

Det tar jag med mig in i 2019
Att lyssna mer på min kropp, ta vara på tiden med familjen mer och göra mer roliga saker. Och hälsa på mormor och farfar mer❤️



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback