DE VIKTIGASTE I LIVET

Jag känner mig mer och mer motiverad för 2018. Jag har inga speciella nyårslöften. Jag ska bara ta vara på tiden jag har med mina nära&kära för om det är något som jag tar med mig från 2017 så är det just att tiden inte räcker till alla gånger.. De kan låta klyshigt men ingenting är viktigare än de som finns här och nu. Och de är lite halvjobbigt när man har flyttat igen. Det är inte långt ifrån men det blir ändå en bit och de går inte att åka hur som helst. Men jag är glad över att de finns telefoner så jag kan ringa och terrorisera alla speciellt mamma, oj så mammig jag har blivit efter 27år haha! ;) Och mormor har även en ny mobil (tack moster Hanna som fick henne att inse att hon behövde en!) så nu kan jag skicka mms på Maxell och då ringer hon alltid upp och blir så glad, söta mormor. Ni är bäst allihopa ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback