9ÅR TILLSAMMANS

(null)
 
För 9år sen kom den här mannen in i mitt liv. Jag var 19, hade nästan precis tagit studenten utan betyg, visste inte vad jag skulle göra, var ganska vilsen, mådde inte så bra, festade mycket och sökte bekräftelse. Jag hade ganska dåligt självförtroende och visste inte vad jag skulle göra med mitt liv eller vem jag var. Men så dök han upp från ingenstans, han som drog upp mig ur de mörka och gjorde mig lycklig. Jag blev kär, på riktigt. De "pojkvänner" jag hade innan var bara ren inbillning, jag var tillsammans med dom bara för att dom ville vara de med mig, de var verkligen på den nivån innan jag visste bättre..
För kärlek ska kännas och det gjorde det med honom, han som jag nu varit tillsammans med i 9år idag.. De är många år och vi har gjort så mycket tillsammans, varit med om mycket och blivit starkare än någonsin. Vi har aldrig haft stora bråk, visst kan de bli små tjafs om vi tycker olika om något men för det mesta har vi samma värderingar. Vi kan varandra utan och innan och peppar varandra i allt.  Andreas är de bästa som har hänt mig. Han är min bästa vän och pappa till våran son, de är magiskt. Och jäklar va jag älskar honom💖



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback