LISEBERG&FALKENBERG STRANDBAD

I helgen har jag och Andreas åkt till Västkusten som vi alltid gör varje år i slutet på juli, den bästa traditionen! Jag tror att de är de fjärde eller femte året som vi gör detta tillsammans med Linnea sen är de lite olika vänner med från olika håll så vi brukar bli ett gäng som går på Liseberg. Men karuseller är inte riktigt min grej längre, jag har alltid gillat Helix sedan den kom men nu fick jag dödsångest och åkte den bara en gång och jag tror inte att jag kommer sätta mig i den igen. Konstigt att de kan bli så ju äldre man blir. Så nästa gång vi åker till Liseberg blir det nog för Maxells skull. 
 
Hur som helst så var vi på Liseberg tillsammans med Linnea, Christofer, Denies, Nick och deras två vänner. Sen sov jag och Andreas kvar i Göteborg i Linneas övernattnings lägenhet som vi brukar hyra. Dagen efter tänkte vi gå på stan men de var så varmt så vi tog med oss Linnea&Christofer till Falkenberg Strandbad som är favoritplatsen i Sverige, om ni inte har varit där så åk dit NU! 😍 Vi drack drinkar, åt lunch och bada heela dagen, så mysigt! Så vi sa att vi gör de här till en tradition istället för Liseberg varje år haha. 
 
Mamma, pappa och min lillebror hade Maxell och Nelly över helgen två nätter och de hade gått superbra. Vi är där rätt ofta så de var inge nytt för dom, Maxell hade varit jättesnäll och Nelly trivs så bra med tomten hon kan springa fritt på. Dom hade varit ute och cyklat, fixat både cykelhjälm och cykelsadel till honom vilket jag tycker är så himla fint av dom. Deras altan har förvandlats till ett bil paradis haha, så mycket bilar som den ungen kan leka med samtidigt är sjukt. Han ska alltid ställa dom på rad och helst på de högsta bordet han kan hitta, jag undrar om han leker Power Meet? De var hur underbart som helst att få krama om dom igen när vi hämta dom. Två nätter är nästan för länge! 💖



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback