PERSONLIG ALMANACKA

Jag har såå mycket att göra nu, min hjärna går på högvarv kan jag lova! Därför har jag beställt en personlig almanacka som jag håller på att fylla i för fullt nu för de hektiska kommande veckorna. 
 
Det bästa med personlig almanacka är att man kan bestämma själv enkelt hur man vill ha det och vilken storlek. Jag ville t ex ha med veckans middagar, veckans att göra, dagens träning och veckans förskola även om inte han kommer börja riktigt än men innan året är slut så.
 
Dagens träning är bra att skriva ner oavsett om man har en almanacka eller anteckningar på mob eller skriver någonstans för det peppar en till att röra på sig varje dag oavsett om det är ett jobbigt träningspass, gym eller bara en promenad. Allting räknas och det gör en gladare! Jag försöker alltid gå ut och gå minst 30min varje dag och blir peppad av att skriva ner det sen, nu när jag är frisk igen ska jag gå på pass också!
De här är inget samarbete! Jag ville bara tipsa och du kan designa och beställa din personliga almanacka HÄR!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback