MAXELL 17

Hur cool är inte Maxells nya jumpsuit? Den är perfekt att ha över en t-shirt när de är lite blåsigt ute kväll och morgon. Annars tycker jag att det är sjukt svårt att klä honom nu när det helt plötsligt blev sommar värme. Jag har köpt solskyddsspray också för vårens strålar tar mest och jag vill inte ta risker med att bränna hans känsliga hud. De hade rabatt om man köpte två från apoteket just nu så varför inte? Yes, jag är stammis där ;) 
 
Nu är han äntligen frisk vilket var passande för de fina vädret som vi fick i helgen! Vi har varit vid Skantzen i Hallsta där de hade lite aktiviteter för barn igår. De är så mysigt där! Om de är något ställe i Hallsta som är fint på sommaren så är det just runt Skantzen och Åsby. Vi träffade mina kusiner där och fikade lite sen lämnade vi Maxell till mormor&moffa där han fick sova middag medans vi andra drog till Erikslund och kika lite. De var så skönt att de var så lite folk där pga de fina vädret :) Sen har vi bara storhandlat som vanligt på söndagar, köpt en stor växt och lampor till balkongen och kollade på utemöbler.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback