NY VAGN - BUGABOO DONKEY DUO!

Vi är så glada som fynda en Bugaboo Donkey Duo! Jag tycker att de är den smidigaste syskonvagnen som finns av alla jag läst om, provat på, tittat på. Bugaboo är bästa märket enligt mig på barnvagnar, vi har en Bugaboo Cameleon som vi varit väldigt nöjda med. De bästa med Bugaboo är att de går att klicka i och ur alla delar och med denna syskonvagn kan jag antingen välja om jag vill gå med endast liggdelen och en korg om t ex Maxell är hemma med pappa och jag och bebisen ska ut nånstans eller tvärtom. Man kan vrida och vända sitt och liggdelen hur man vill. Och så kan man ha två sittdelar sen till båda barnen, så det är en vagn som kommer hänga med i många år vilket även känns prisvärt då de är dyra. Och däcken svänger med vilket jag älskar! Jag hatar vagnar som har låsta däck. Vi valde den i all black men vi har även gråa suffletter om vi vill byta och fick även en solsufflett med. Nu längtar vi till sommaren så vi kan glida runt med våra kids i den här fina och smidiga vagnen!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback