FÖRSTA VECKAN PÅ NYA JOBBET

Nu har jag jobbat min första vecka på den nyöppnade förskolan. Det har varit en tuff men lärorik vecka då jag i stort sett varit själv på min avdelning med 5 inskolningar, nästa vecka har vi 8 sammanlagt men då kommer min ena kollega som börjar på måndagen så de känns skönt! Och nu mår jag äntligen bättre i min graviditet så det har varit skönt att kunna fokusera på jobb och inte hur jag ska bli av med mitt illamående. Jag har haft med mig päron festisar, päron och kex, haha som ett barn! Men de har gått bra. Alla vi som jobbar har kommit överens bra och skämtar mycket redan med varandra vilket jag tycker är bra på en arbetsplats. Så det här kommer bli bra känner jag! Tufft såklart i början innan man får allt i ordning men bra och dom är ju så söta de små liven!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback