HÖSTENS MÅSTE!


1. HERE / 2. HERE / 3. HERE / 4. HERE / 5. HERE / 6. HERE

 

Vad vore inte hösten utan stickat? Stora oversize tröjor och fuskpäls i mörka färger, yes. Det är de jag lever i just nu, destå större tröjor destå bättre! Haha, de fick mig att tänka på när jag gick på gymnasiet och lärde känna en av mina bästa vänner Ida så var vi och shoppa rätt ofta och hon fattade inte varför jag alltid valde så stora storlekar på allt, jag kunde ta 40 fast jag var en 36:a men jag har alltid varit sån😅 Det är nog för att min mamma alltid beställt och köpt kläder åt oss när vi var små i större storlekar så det är väl genetiskt. Det märker man på när man ska shoppa till Maxell att man råkar överdriva ibland, även om barn växer fort så har han stannat i 86 ganska länge nu så 92 och 98 framför allt drunknar han ju i 🙈




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback