HÖGGRAVIDA IDA&HÄSTEN SUNE

(null)

(null)

(null)
Jag är livrädd för hästar så de här var verkligen en utmaning kan jag säga! Jag stod långt ifrån som tur var haha. Jag vet inte varför jag är så rädd när jag var liten älskade jag att rida runt på en ponny när de var marknader och jag har suttit på en stor häst men jag minns att de tog ett tag och jag var även rädd då. Jag är rädd för att de är så stora djur, jag är rädd för alla djur som är större än mig sen deras ögon eller något och att de kan känna av när jag är rädd gör mig mer rädd haha så den här fotograferingen var inte lätt.

Det var dessutom minusgrader men Ida är van sa hon och skötte sig så bra även hennes fina Sune. Hennes sambo Robin fick stå och vagga vagnen eftersom jag var tvungen att ta med mig Mille. Men jag tycker att vi fick till några bilder ändå trots att de var några få minuter innan de blev kolsvart och de var min första seriösa motljus fotografering. Ida var så nöjd och de var kul att vi hann innan hon ska föda deras lilla son som är beräknad i helgen!! 👏🏻😍





Kommentarer

Vilka vackra bilder!

Svar: Tack snälla!
Elisa Sivén

Wow, sååå fina bilder :D

Svar: Tack snälla!
Elisa Sivén


Kom ihåg






Trackback